donderdag 28 mei 2009

job is back haha

hoi allemaal,

ik was even weg want ik was vergeten dat ik ook dit blog nog had. Ik heb in de tussentijd vanalles gedaan. Naar school natuurlijk, maar ik ben ook begonnen met hardlopen. ik vind sporten echt niet leuk maar het is wel gezond. ik heb ook een mp3-speler gekocht bij de dixons en daar heb ik nu zo'n liedje opstaan met een hardloopschema.

Verder heb ik gexboxt en gears of wars uitgespeeld. enne in de meivakantie zijn we naar Kalkar op vakantie geweest naar dat kernie wonderland ha-ha. dat park is echt voor babys maar we sliepen ook in dat hotel en dat was wel leuk. want er was ook een bowlingbaan en je mocht zoveel eten en drinken als je wou. ik ben echt vet geworden daar daarom ben ik ook gaan hardlopen nu.

foto van mijn mp3

Foto van dat kernreactor in kalkar. hij is niet echt duidelijk maar het was wel mooi savond.



maar ik heb wel meer gedaan hoor want ik heb ook 24 uur in een dag zitten. Ojaa ik ben ook nog naar de efteling geweest met die actie van abert hein maar toen regende het de hele dag dus dat was wel jammer.

groetjes Job!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten