donderdag 12 februari 2009

Help, wat moet ik doen..

Hallo iedereen,

Eigenlijk zit ik niet zo lekker in m'n vel. Ik zit nu thuis van school, terwijl ik op school had moeten zitten. Maar het komt gewoon omdat ik dit jaar niet overga en de vrienden die ik heb zijn dom. Het enigste wat hun doen is domme spelletjes op websites.

Ik wil graag populair zijn zoals andere. Het is bijna Valentijnsdag enzovoort en ik heb eigenlijk nog nooit een meisje gehad. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken?

Op school ook he. Je kan daar van die rozen kopen voor 1,50 euro en die laten bezorgen aan iemand die je leuk vind. Best wel veel krijgen zo'n roosje, alleen ik nooit.

Ik heb dit jaar voor me eigen een roosje gekocht, misschien denken meisjes dan dat ik populair ben en zien ze me eindelijk eens staan!

Ik denk dat ik best wel een nerd ben, want mensen praten eigenlijk ook nooit met mij.
Wat moet ik doen om populair te worden?

Groetjes Job

2 opmerkingen:

  1. bestel een roos voor jezelf, als andere meisjes zien dat je gewild bent komen ze op je af als vliegen op de stront

    BeantwoordenVerwijderen
  2. faalhaas ik zeg dat je beter je best moet doen op school en dan zak je toch. Je bent mijn geweldige advies niet eens waard.. :{

    BeantwoordenVerwijderen