donderdag 12 februari 2009

Nieuwe site

Goeiemorgen (het mag nog steeds)

Ik heb een leuke site ontdekt, het is een topic waarop iedereen met elkaar kan praten. Een soort msn, maar nu kan iedereen die is aangemeld reageren op elkaar.

Ik heb het over http://forum.fok.nl

Het is gaat wel supersnel allemaal, als je iets zegt dan komt er een paar seconden daarna al een reactie!

Ik heb Jobv op dat forum, daaraan kun je mij dan herkennen.

ojaa en pics betekend foto's en bashen betekend de grond in stampen, dat wist ik eerst niet.

Groetjes Job

4 opmerkingen:

  1. Je zou je moeder maar wat graag willen bashen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha-ha, ons mam is niet aangemeld in dat topic hoor. ha-ha die weet nog niet eens hoe de computer werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "pics betekend foto's en bashen betekend de grond in stampen"

    Was mijn uitleg toch nog ergens goed voor :P

    BeantwoordenVerwijderen