vrijdag 13 februari 2009

vandaag vrijdag de dertiende

hoi lezers van mijn site,

vandaag was wel een rare dag want het was vrijdag de dertiende. de directeurice kwam naar mij toe en ik heb met haar gepraat, ze zei dat ik misschien maar nog een jaar moest blijven zitten omdat mijn punten zo laag zijn verder was ze niet boos.

ik had weer 8 uren en dat was lang maar gelukkig had ik wel drama waar we onze toneelstuk moesten doen.

toen kwam ik thuis en heb ik gecomputerd en gegeten. we aten best lekker aardappels in de pan en bonen en soort vis met saus.

daarna ben ik naar de scouting geweest daar moesten we poetsen, dat moet een keer per jaar. dat was niet zo heel leuk maar als we klaar waren mochten we weer naar huis.

ons mam en pap zijn nu niet thuis dus ik kan lekker lang computeren!!!! yes!
dat was vrijdag de dertiende voor mij, er is geen ongeluk gebeurd gelukkig

groetjes job

vraag: is er bij jou iets gebeurd vandaag op vrijdag de dertiende?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten